The Garena Call of Duty Community; Connecting all CoD gamers in Garena

Hope you all enjoy this newly created forum... Have fun!!!
Suggestions are welcomed, please do show us the light. Let's make this forum a better place... xD
Want to be promoted to a cool rank? Please read the forum Rules & Regulations first!

    CONTRADICTION ;V

    Share
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 06:53

    Extracted from a dramatic topic in CiBMall

    Original posted by paragon95 at 2010-6-7 23:26

    lol.. isn't internet have all what we want.. just type n search at
    wikipedia.. no need waste time
    ..
    Original posted by paragon95 at 2010-6-7 23:25

    lol... i use my brain loh.... i not good in English.. i
    use BM laa if u want...
    i rather searching if i need to write many thing.. that is what i hate u
    know..

    ROFLMAO

    and here's more




    Original posted by paragon95 at 2010-6-7 23:31

    1) i hate reading
    2) i hate many thing to write....

    Original posted by paragon95 at 2010-6-7 23:25

    lol... i use my brain loh.... i not good in
    English.. i use BM laa if u want...
    i rather searching if i need to write many thing.. that is what i hate u
    know..
    avatar
    TaoGe
    Not-so-noob

    Posts : 136
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Age : 27
    Location : Kuching, Sarawak, Malaysia

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TaoGe on 6/8/2010, 08:54

    Serious drama.... Keep us update... lol... i quite enjoy reading... xD
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 09:10

    Apparently she removed her website from her CiB profile and replaced it with this link
    http://fckhellurmother.com

    And as TaoGe/Unnamezz already knows, she had to write in a blog just to QQ about me(and contradict herself LOL).

    http://sillykoi.blogspot.com/2010/06/28bastard.html
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/8/2010, 12:58

    now that's a f**king single-minded sluttish whore i demand to be sentenced to death. there are no words able to describe my horror and disgust for her trash talking skill. i hate chinese like these i really do and that's why i f**king hate the malaysian dota communities from garena when most of them behave like this. god i wish i can meet up with her irl and fart beat her up.

    MY.PacmanZ wrote:Apparently she removed her website from her CiB
    profile and replaced it with this link
    http://fckhellurmother.com

    And
    as TaoGe/Unnamezz already knows, she had to write in a blog just to QQ
    about me(and contradict herself LOL).

    http://sillykoi.blogspot.com/2010/06/28bastard.html

    LOL fart hell your mother LMFAO

    Guest
    Guest

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by Guest on 6/8/2010, 13:11

    This kid is really retarded I gotta say. and im enjoying this rofl. keep em coming.
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 13:19

    Trying to guess out her password through the personal details she left behind. Anyone wanna help out?

    The thread can be found in here
    http://bbs.cibmall.net/viewthread.php?tid=40342&extra=page%3D1


    Last edited by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 13:24; edited 2 times in total
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/8/2010, 13:21

    sure ill help out, im not really good at hacking stuffs but ill try to help w/e i can, as long it is to screw up her blog and anything, that'd be cool. just for future plans, if we gained access to her blog, the one thing im gonna do is put up gay porn pictures up in her blog or maybe do something worse than that.
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 13:25

    Let's copy Meatspin's source code and put it there! :V
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/8/2010, 13:27

    yup that'd be cool. i saw that shit when i was like 13? roflmao.
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 13:46

    HAY GUISE LOOK
    SHE BANNED US FROM THE SHOUTBOX.... AGAIN
    LET'S RESET OUR MODEMS

    mmmmm
    I have successfully added her on Facebook via my sister's account. Now, to get her phone number for EPIC HARASSMENT WAVE

    EDIT:
    kOi♥️
    ™️
    : nowaday so many bastard~all of their parents izzit hooker?
    haha~ no time teach then manner
    Found this in the SB


    Last edited by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 14:10; edited 1 time in total
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/8/2010, 14:05

    i just read about that dude listening to 'brutal' musics. honestly Satyricon is a shit band and it's just probably as overrated like A7X songs. i even doubt he listens to it.
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 14:10

    LOL
    WE CHASED HER OUT

    The blog you were looking for was not
    found
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/8/2010, 14:29

    hmm lol she changed her blog's address. no worries

    俺系蠢蠢蠢蠢*戀*~俺系一个热爱视觉系+日本摇滚の普通女子^^俺超想嫁個RICHMAN~然後俺就可以當少奶奶啦(發白日夢中)~哈哈(傻笑)俺系個
    我行我素の超蠢戀Razz
    俺、戀のMSN:::
    vk4koi_020304@hotmail.com
    請+俺喲><''

    try looking this up in google in let's say the next 24 hours? then we'll be able to track down her blog again. apparently google hasn't updated those search results, it's still under sillykoi.blogspot.com

    so let's hope it works. Smile

    vk4koi_020304@hotmail.com <-- possibly her email add



    possibly her latest post (1 hour ago)
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 14:49

    mmm
    good one
    now we have her mail address....
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 15:33

    oh, and the topic has just reached
    8 pages
    thanks to the little kiddy here.

    Go back to that CiBMall thread
    avatar
    TaoGe
    Not-so-noob

    Posts : 136
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Age : 27
    Location : Kuching, Sarawak, Malaysia

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TaoGe on 6/8/2010, 17:18

    haha... keep it up... LOLness la... enjoy watching the drama.... xD

    Guest
    Guest

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by Guest on 6/8/2010, 17:44

    That shemale is getting pwned real hard.
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/8/2010, 19:38

    hmm guessing her password is gonna be futile. for it's hard to know what's running inside their minds, we cant think like them, can we? well i was thinking of phishing her, there might be a possibility that she might fall for it.
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/8/2010, 20:23


    summarizing the other kid's failness
    in one single image.

    EDIT: Retrieved xiaoKOICute's last post from cache.
    just now i on my FB

    so many ppl add mii agn

    and got 1 BASTARD add my FB
    ✞♫♪Click Here Go BASTARD's FB♪♫✞

    whos him?

    i dont know

    i just know this FB was a BASTARD's FB

    and the BASTARD IP is

    118.101.72.155

    dun make me damage ur PC

    i dont wan to argue with other

    dowan enemy wit anyone

    but dis BASTARD wan enemy v mii

    kip pick flaws to mii

    i just wan

    REST IN PEACE^^ok

    no more pick flaws thx

    Contradiction at it's...
    kOi♥️
    ™️
    : nowaday so many bastard~all of their parents izzit hooker?
    haha~ no time teach then manner
    best.
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/9/2010, 05:36

    i just wan rest in peace, no more picking flaws on her? i dont get it lol

    i doubt they even know what does bastard means. i repeat.

    DOUBT

    and LOL'd at the virtual IP shit.


    WHALE SIZED OF FAIL
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/9/2010, 12:43


    u cant c my blog
    den u tot i closed my blog?
    newbie guy
    tat jz a function to make u cnt c my blog
    plsz improve ur knowledge of PC
    This is what she sent me on CiBMall Forum's PM system.
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/9/2010, 14:42

    lol, it's pretty sad to see them failing over and over with their lies. really, i do.
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/9/2010, 15:03

    So I asked her the difference between an FTP server and a P2P server and guess what?
    NO RESPONSE!
    For one thing, your cocksucking blog isn't even hosted on your own server. And if you're so "pro" at dealing with computers, then tell me the difference between an FTP server and a P2P server.
    avatar
    TearMyWire
    Not-so-noob

    Posts : 140
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by TearMyWire on 6/9/2010, 15:19

    now now let's just hope her response isn't inspired by what her witless brother did in the cib forum ok?

    Command Control C --> Command Control V there you go and you said im not good at computers?

    get real
    avatar
    MY.PacmanZ
    Not-so-noob

    Posts : 187
    Reputation : 0
    Join date : 2010-05-31
    Location : In Your Face

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by MY.PacmanZ on 6/9/2010, 15:21

    Meh
    that witless kiddy was using his older brother's account. I received a PM from the account's initial owner and he does sound more mature than this fat ass 7 year old here.

    Sponsored content

    Re: CONTRADICTION ;V

    Post by Sponsored content


      Current date/time is 11/18/2018, 07:03